torsdag 7 februari 2013

Packning

Nu är det mindre än en dag kvar innan jag åker och jag börjar bli lite otålig. Jag är lite stressad, spänd och sorgsen på samma gång, resultatet blir i alla fall att chokladförrådet krymper snabbt.

Jag är äntligen klar med packningen och jag väldigt nöjd över att jag lyckades få ned allt jag ville ha med i min stackars resväska. Det här med att packa smart är inte riktigt min grej och jag har packat med tillräckligt med läkemedel för att kunna starta ett eget apotek och nästan vartenda par strumpor jag äger (de har inga tvättmaskiner i Nepal). Men det är väl bättre att ha med för mycket än för lite, eller? ;)

Jag ser verkligen fram emot att äntligen få komma iväg! Jag är så nyfiken på maten, människorna och naturen. Samtidigt känns det jobbigt att åka härifrån. Förhoppningsvis är jag mindre kluven imorn.

Nu ska jag i alla fall äta sista-dagen-innan-jag-åker-bakelser med Andreas och njuta av eftermiddagen.¨

Vi hörs imorn! :)

Före

Efter

2 kommentarer: