torsdag 7 februari 2013

På väg

Nu är jag äntligen på väg! :) Jag sitter på bussen upp till Arlanda och tittar ut på vintersverige. Mobilen håller på att göra mig lite galen, typsnittet ser jättekonstigt ut när jag skriver och om jag försöker sudda något går den inte med på det. Jag är lite orolig över attatt det är mina teknikskills som avgör hur bra jagkommer hålla kontakten med alla, jag är ju inte direkt tekniskt begåvad. Mamma och Andreas vinkade av mig i morse, jag tror inte att jag har förstått att jag kommer vara borta från Sverige så länge :/.För tillfället hoppar jag över alla sorgsna låtar i musiklistan och försöker låta bli att tänka på det. Haha, nu ger jag upp det här, 20 minuter för att skriva några meningar måste vara bottenrekord, jag hoppas jag hittar lite Internet till min dator någonstans så att jag kan skriva ordentligt ;). Kram så länge! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar